media

Foto: Jan Pit/BDU

Kerstsurprise voor Barnevelds gezin
donderdag 25 december 2008 07:03
BARNEVELD - Leendert van Meer is door Intratuin Barneveld uitgeroepen tot Kerstster 2008. Eigenaar Jaap van Luttikhuizen verraste de Barnevelder en zijn gezin dinsdagmiddag met een cheque voor een lang verwenweekend voor vier tot zes personen in het luxe vijfsterren vakantie ressort,
Hof van Saksen, in Drenthe ter waarde van duizend euro.
Leendert, zijn vrouw Siska en hun dochters Joletta (11), Marieke (9) en Carolien (6) hebben het uitje te danken aan Jannine Kamman-Sleurink - ,,een goede kennis van de kerk'' -, die Leendert opgaf voor de Intratuin-actie 'Wie is jouw Kerstster?' De Barnevelder heeft een hersentumor en is ernstig ziek. Vanwege de tumor krijgt hij epilepsie-aanvallen waardoor hij zijn werk als vrachtwagenchauffeur niet meer kan uitoefenen. De kans op herstel is klein.
,,Wat zou het heerlijk zijn als Leendert en zijn gezin er even ontspannen tussenuit kunnen'', schreef Jannine Kamman op het kaartje waarmee ze deelnam aan de Intratuin-actie. ,,Jannine vroeg ons om gistermiddag thuis te zijn, omdat ze met iemand op bezoek kwam'', vertelt Siska van Meer. ,,We zijn ontzettend blij met dit kerstcadeau.''

Bron: www.barneveldsekrant.nl

Startpagina: Stichting Van Meer